Lugna gatan!

Hoppträningen i fredags gick helt okej, det är nämligen så att Fia och jag är lite för lika varandra.. Haha får vi stå och vänta i hundra år blir både hon och jag sura.... Och träningen blev ett 2 timmars pass bara för att vi var 7 stycken, och gamla tanter som hoppar 50 cm som hoppar om flera ggr. Banan på slutet var mkt stutts hinder, trava över bommar, och kombinationer, helt okej men ingen rolig träning. Men men det kan inte alltid vara roligt eller alltid gå bra :-) Skyller ingenting på Fia denna gång, eftersom jag har lite dåligt tålamod så antar jag att hon också får det. Men det är bra träning både för henne och mig att sådana träningar dyker upp.

Trodde att våren var på gång men icke- idag är det 3 minusgrader och stenhårt överallt, så det kanske blir en tur till ridhuset idag. Jag och Fia har lufsat mkt i skogen sista tiden för att blanda träning med lugna skogsturer, både hon och jag behöver det.... Och hon har blivit jättefin i kroppen :-) Underbara häst!

I helgen åker jag till Portugal med jobbet, det är ju VM-Kval Portugal - Sverige i fotboll. Jenny har lovat att ta hand om Fia och det är så himla bra, hon är jätte duktig.

Nu ska jag jobba!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0