Tillbaka!

Nu är jag tillbaka på banan igen. Jag har inte skrivit här på ett tag pga olika anledningar, mycket med jobbet m.m.
Efter 3 dagar med plusgrader blev det minusgrader igen och volten blev stenhård :( Men nu verkar det ha vänt igen och det är lite mildare ute. Fia går fint och hon börjar komma i fin form, så det börjar ge resultat med ridningen. 
Vi har hittat en hopptränare som vi ska träna för på söndagar hon verkar vara riktigt bra, så det ska bli spännande. Första träningen blir på söndag :)
Eftersom det är så hårt ute så har vi mestadels bara kunnat rida ut, men det har gått bra. Vi "joggar" en heldel ute så hon får igång kondisen, och det är bra för henne. Igår red vi runt kohagen och vi fastnade på ett ställe, det ligger ihoprullade staket och hon taktade förbi det, men jag vände tillbaka och hon backade och ställde sig lite på bakbenen, men vi gick inte därifrån förens hon gick fram till det och nuddade det med mulen, DUKTIGT JOBBAT TJEJEN!!! Tog kanske 3 minuter sen förstod hon att det inte var något farligt :) Hehe hos mig har hon ingen egen vilja längre, och jag vet att hos Linda hade hon inte heller det.

Ikväll ska jag gå på idrottsgalan, det blir en upplevelse

Take care vi hörs!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej gummsan!

KUL att du skaffat häst!

Hoppas allt är bra

/S

2009-01-26 @ 15:51:13
URL: http://sannaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0