Hoppträning!

Hej alla!

Dagarna går så himla fort och jag glömmer skriva här hela tiden, ledsen för det.
Vi hopptränade i söndags för Ragna Erlandsson på smedby och Fia var verkligen på hugget, hon sökte sig till varje hinder, vilket är positivt. Hon var väldigt pigg och samtidigt lite tjurig för skänklarna (kan bero på att jag hade sporrar)  men bjöd väldigt bra på hinder :-) Vi flög över banan som såg ut såhär: Stutts hinder, stutts hinder, mellan koner, en oxer ca 1 meter, ridning mellan två bommar och sen ett rättuppstående på 1 meter på långsidan. Det gick superbra.
Vi ska börja hoppa för Lena på onsdagar också, men det blir efter att jag skaffat mig en transport.

Fler bilder är påväg!

Nu ska jag jobba klart det sista innan jag ska iväg till skruttan :-)

Take Care

Pussar och Krama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0