Envis tjej!

Hej allihopa!
Jag har letat i ungefär 1 timme på sladden som ska in i datorn från mobilen så jag kan ladda upp bilderna, men jag hittar den inte någonstans. Så tyvärr kan jag inte ladda upp någon bild idag heller :( Men jag ska leta reda på den så lägger jag upp nått snart. 
Idag var Fia riktigt envis, det tog typ 30 minuter innan jag kunde tränsa henne. Hon har kommit på hur hon ska göra för att slippa få på sig tränset. Eftersom Fia kan dra upp huvudet väldigt högt så når inte jag, och där står hon med huvudet i vädret i hundra år. Till slut tappade jag tålamodet efter upp och ner från en pall och hon bara drog bort huvudet hela tiden.... Tillslut så fick Ida som rider Utter hjälpa mig, jag höll fast Fia medans hon tränsade och tillslut fick vi på det. Så ja imorgon hoppas jag att hon inte ska hålla på som idag för då blir jag tokig. Men efter allt detta så red vi en sväng med Ida och utter, bort mot ett Islandshäst stall och det gick jättebra.

I morgon är det stallmöte i stallet, så jaaaa Linda jag ringer och berättar hur det gått efter det :)

Kramar

p.s om någon kommer på hur man ska lura en häst att sätta på tränset så skicka gärna en kommentar. (Jag har redan försökt med godis)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte annat än skratta..... nytt ställe ,, nya ide´er...=)) hihi haha... testing,testing...

Kram

2009-01-02 @ 21:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0