Dagar som gått!

Jag får ursäkta den sena uppdateringen men har varit lite mycket på sista tiden med middagar och JVM på tv. Sen har jag också blivit helt förälskad i The Hills, så jag har suttit uppe varje natt och kollat igenom avsnitten på datorn.
Dem senaste dagarna har det gått jättebra att rida, har inte varit några problem. Men igår fick hon vila pga att vi ska iväg till ridhuset idag och jobba, så hon fick bara gå i hagen igår. 

Det har uppstått ett litet problem, och det är att middagsfodraren inte får sätta på Fia sin grimma när dem ska ta in hästarna. Hon drar upp huvudet sen springer hon därifrån eller backar. Det har varit så dem två sista dagarna nu, och jag tror det är så att när jag hämtar henne i hagen då vet hon att jag inte når upp till henne och att hon kan göra så då, men tillslut får dem in henne. Så nu får hon börja ha grimma på sig i hagen så det blir lättare att ta in henne. 

Jag berättar hur det gått med ridhus träningen ikväll!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0