Äntligen!

Vi kan äntligen rida på volten igen utanför stallet. Den har vart stenhård så man har inte kunnat gjort någonting.
Så i måndags red vi ganska lugnt, men det blev både galoppsprång i vatten och lite grunder i dressyren.
Igår åkte jag till stallet och mockade, fixade mat och pysslade med Fia. Men Ida en tjej på 15 år fick rida henne då jag skulle iväg till en kompis. Samtidigt så är det roligt och viktigt att se någon annan rida, och även analysera Fia från marken. Ida är väldigt duktig i dressyr och har en otroligt bra sits. Så hon fick Fia i en fin form och dem jobbade hårt i ca 45 min, efter en stund ville Embla rida Fia och dem var också väldigt fina, dock var Fia lite trött då.

Efter det åkte jag till Karin i Täby, vi satt och snackade skit i typ 3 timmar, men det var super roligt att träffa henne igen.
Snart blir det stallet :)
Fler bilder kommer snart!!!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0